fbpx
Christmas game: How to play
joc online 11

Contactează-ți prietenii prin intermediul platformei preferate de comunicare: Zoom, Skype, telefon sau orice altă rețea vă place. Nu contează atâta timp cât vă puteți auzi si/sau vedea. Jocul este cel mai bine jucat în browserul Chrome, de pe un laptop sau computer. Jocul nu este compatibil cu dispozitivele mobile sau tabletele.

Accesează ”Start joc”. Va dura câteva minute până când jocul se va încărca. Dacă durează mai mult, se poate datora unei restricții de rețea.Vă rugăm să îndepărtați asemenea restricții și reîncărcați pagina.

Urmează instrucțiunile de pe ecran. Mai întâi, va trebui să introduci cheia de acces și apoi un nume de utilizator înainte de a apăsa butonul „Conectare”. Ceilalți membri ai echipei dvs. trebuie să facă același lucru. Acum vei putea vedea numele tuturor celor care joacă în echipa ta. Primul jucător va fi căpitanul echipei sau „Head Elf”.

Cum activezi cheia?


Introducerea codului jocului

După ce introduceți codul jocului pe site, acesta va expira în 24 ore, așa că vă rugăm să nu introduceți codul până în ziua în care doriți să jucați.

Website-ul necesită introducerea manuală a cheii jocului, care acționează ca o măsură de securitate. Ca atare, vă rugăm să verificați că ați copiat cheia jocului cu atenție și corect pe site. Asigurați-vă că diferențiați între caractere similare, cum ar fi „1” și „I” și că ați tastat numărul corect de caractere.

Dacă sunteți sigur că codul este corect, dar încă nu puteți accesa site-ul, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la info@thedungeon.ro, astfel încât să vă putem verifica codul

1

Crearea camerei de joc

După ce ați introdus cheia, veți putea crea o cameră de joc unică. Vă recomandăm să scrieți undeva numele camerei/numele echipei. Atâta timp cât unul dintre membrii echipei dvs. rămâne în cameră, toți ceilalți coechipieri vor putea accesa jocul în continuare, chiar dacă conexiunea lor este întreruptă sau sunt obligați să iasă din joc din orice motiv.

Sala va înceta să mai existe dacă toți jucătorii părăsesc sala. Acest lucru înseamnă că echipele care partajează un dispozitiv vor dori să noteze soluțiile puzzle-uri ca backup. Dacă conexiunea lor este întreruptă și camera încetează să existe, singura dvs. opțiune este să creați o cameră nouă și să introduceți din nou soluțiile puzzle-urilor pentru a progresa până în punctul în care jocul dvs. a fost întrerupt.

2
3

Instructiuni înainte de începerea jocului

  •  Scopul însă este să-l salvezi pe Moș Crăciun cât de repede poți. În mod normal, jocul poate fi terminat în 60 de minute de către echipele cu experiență și 90 de minute de către echipele mai puțin experimentate. Chiar dacă cele 60 de minute se vor termina, veți primi timp extra, în intervale de câte 30 de minute. Așa că veți avea atât timp cât va trebui ca să terminați jocul.
  • Jocul se accesează cel mai bine în browserul Chrome, de pe un laptop sau computer. Jocul nu este compatibil cu dispozitivele mobile sau tablete
joc online 13
14
  • Este necesară o conexiune bună la internet. Dacă este posibil, vă recomandăm să încetați alte activități pe Internet cu volum mare de bandă, cum ar fi descărcarea sau streamingul în timp ce jucați jocul. Dacă redați pe o conexiune mai puțin stabilă, se recomandă oprirea video pe platforma de comunicații (Zoom, etc)
  • Jocul se redimensionează în funcție de fereastra browserului. Dacă nu puteți vedea întregul ecran sau unele părți sunt tăiate, mărirea browserului (zoom out) poate ajuta la remedierea acestei probleme. În Chrome, faceți clic pe cele trei puncte din colțul din dreapta sus pentru a accesa funcția de zoom.
  • Jocul funcționează cu sunet, muzică și video. Evitați ca sunetul să se audă cu ecou în platforma de comunicare aleasă. Pentru cea mai bună experiență, vă recomandăm să purtați căști atunci când jucați. Dacă nu aveși căști, este posibil să anulați sau dezactivați sunetele jocului atunci când este necesar.
  • Dacă un jucător părăsește jocul, poate pur și simplu să reintre în joc, tastând numele camerei. Cel puțin un jucător trebuie să rămână în joc pentru a nu vă pierde progresul. Dacă toată lumea părăsește jocul, va trebui să începeți din nou.
  • Ocazional, unele configurații ale browserului, plugin-uri sau probleme de lățime de bandă pot afecta capacitatea de încărcare a jocului. Dacă se întâmplă acest lucru, vă rugăm să reîmprospătați ecranul apăsând Ctrl + F5. Dacă problema persistă, treceți la un dispozitiv/browser diferit.

 

Cum se joacă?

joc online 14
  • În fiecare secțiune a jocului, vi se va prezenta o scenă de explorat. Faceți clic pe elementele din scenă pentru a le examina mai îndeaproape. Odată ce examinați un articol, puteți interacționa cu acesta! Încercați să faceți click sau folosiți drag and drop pentru a muta obiectele.
  • Uneori veți întâlni un obiect pe care îl puteți ridica! Dacă faceți clic pe un element de inventar, cum ar fi o cheie, îl veți adăuga în inventarul dvs. din partea de jos a ecranului. Odată ce un articol se află în inventarul dvs., puteți face clic pe el pentru a-l examina mai atent SAU dacă examinați deja un alt element, puteți încerca să le folosiți împreună. De exemplu, examinând o cutie blocată și apoi făcând click pe o cheie din inventarul dvs., va deschide cutia! Odată ce un element este utilizat, acesta va dispărea din inventar.
  • Multe dintre puzzle-uri vă vor cere să încrucișați informații. În aceste cazuri, va trebui să lucrați împreună cu alți jucători care se uită la alte indicii.  Comunicarea este cheia!

Troubleshooting


Dispozitive mobile

Deși este posibil să se încarce pe un dispozitiv mobil, jocul în sine nu este compatibil cu telefonul. Vă rugăm să utilizați un computer sau laptop pentru a juca.


Conectarea la website

Recomandăm să utilizați browserul Chrome pentru a vă conecta. Alte browsere (cum ar fi Safari) vă solicită să permiteți manual pop-up-uri pe site-urile pe care le vizitați. Dacă vizitați site-ul nostru pentru a juca „B.R.U.C.E. saves Christmas” și site-ul nu afișează o casetă pentru codul jocului dvs., poate fi necesar să permiteți manual pop-up-uri pe care le setați din preferințele browserului.

Dacă site-ul web funcționează corect, vi se va cere să introduceți cheia. Dacă încă nu puteți vedea această secțiune a site-ului, verificați următoarele:

  • Încercați să accesați site-ul web printr-un dispozitiv sau rețea care nu este compatibilă cu javascript?

Jocul necesită rularea programului Java, iar unele rețele, precum cele de birou, sunt setate pentru a bloca aplicațiile Javascript.

  • Aveți un firewall activ, VPN (rețea privată virtuală) sau pop-up blocker în rețeaua sau mașina dvs.?

Încercați să reîncărcați browserul (acest lucru se realizează prin apăsarea Ctrl + F5 pe un dispozitiv Windows).

Dacă ați epuizat soluțiile de mai sus și nu reușiți să vă conectați, încercați să accesați site-ul printr-un browser sau dispozitiv diferit.

Defecțiuni ale jocului

Problemele cu Sector X sunt mai puțin frecvente, dar pot apărea ocazional. Acesta este de obicei rezultatul unei conexiuni proaste sau probleme de compatibilitate existente cu un membru al echipei care, la rândul său, afectează jocul pentru toți jucătorii prin sincronizare.

Un exemplu în acest sens, ar fi scoaterea din joc între sectoare sau inabilitatea accesării unui puzzle pentru anumiți membri ai echipei. Dacă se întâmplă acest lucru, recomandarea noastră este să încercați următoarele:

  • Actualizează fereastra browserului apăsând CTRL + F5, înainte de a începe o nouă cameră cu un nou nume și reluarea jocului.
  • Dacă bănuiți că problema este conexiunea dvs. la internet cea care cauzează problema, poate merită să încercați un browser sau dispozitiv alternativ. De asemenea, vă recomandăm să reduceți la minimum utilizarea lățimii de bandă prin oprirea camerei video pe platforma de comunicare aleasă și oprirea conexiunilor de la alte dispozitive din casă.

Dacă descoperiți că jocul funcționează defectuos sau e sacadat (lagging), puteți utiliza acest site sau un site similar pentru a vă verifica conexiunea la internet: https://www.speedtest.net

Distractie plăcută!

17
ro_RO