fbpx
Regulament eveniment outdoor

REGULAMENT GENERAL al evenimentului outdoor

Escape the Haunted Forest

Prezentul regulament este conceput astfel încât evenimentele outdoor
desfășurate de către The Dungeon să se desfășoare în condiții de siguranță, iar toți
participanții să poată beneficia de experiență la intensitate maximă, astfel,
regulamentul este elaborat în interesul persoanelor care participă la eveniment și pentru
buna desfășurare a acestuia. Regulamentul este completat de regulamentele specifice
ale eveniementelor pe care le găsiți la sfârșitul acestui document, dar și de documentele
pe care le întâlniți mai jos, prin parcurgerea textului.
Evenimentul este organizată de PROJECT ONE SRL, care își rezervă dreptul de a
desfășura programele în parteneriat cu alte organizații (a se citi: firme, ONG-uri, instituții
de stat etc.), dacă este cazul, fără a menționa în prezentul regulament sau anexe.
Participanții se obligă să respecte prezentul regulament și reglementările în
vigoare.

Definiții:
Evenimente Outdoor: Sunt acele evenimente marca The Dungeon care îmbină
elemente din următoarele segmente: Treasure Hunt, probe de Escape Room, Provocări
etc. Acestea au ca particularitate faptul că se desfășoară în aer liber și au un fir
narativ bine stabilit, iar participanții au ca scop rezolvarea unei misiuni a cărei detalii
apar pe parcurs.

Participanți: Statutul de participant la evenimentele outdoor se poate obține
fie prin câștigarea unei invitații câștigate la un concurs desfășurat de către The Dungeon,
fie prin achitarea taxei de participare pentru evenimentul respectiv (fiecare participant în
parte va trebui să achite această taxă).

Pe lângă cele de mai sus, pentru a participa la un eveniment, sunt necesare îndeplinirea
următoarele condiții, toate cu caracter obligatoriu (nu se exclud și nu se înlocuiesc una
pe cealaltă):
– completarea formularului de înscriere disponibil pe pagina dedicată evenimentului și
menționarea numărului de persoane care vor face parte din echipă.
– achitarea sumei corespunzătoare numarului de persoane din echipă, folosind linkul de
plată. Linkul de plată va fi pus la dispoziția tuturor celor care au achiziționat bilete cu 48
de ore înainte de începerea evenimentului. Plata poate fi făcută oricând, dar nu mai
târziu de 12 ore de la începerea evenimentului;
– în orice echipă în care este cel puțin un participant minor va trebui să fie și cel puțin
un participant adult, fiind de datoria lui să facă rost de documentele necesare în privința
tutoriatului pe perioada evenimentului, dacă e cazul.

– biletele se achiziționează pe persoană, astfel, dacă este o echipă de 3 persoane vor
trebui achiziționate 3 bilete, pentru 4 persoane 4 bilete etc.
*Echipele sunt create de participanți, The Dungeon nu-și asumă gruparea participanților
pe echipe. Altfel spus, trebuie să vii cu echipa ta.

Doar prin bifarea condițiilor de mai sus se validează înscrierea și participarea la
eveniment.

De asemenea, pentru buna desfășurare a evenimentului și siguranța participanților,
dar și pentru a beneficia la maximum de experiența propusă, este obligatoriu să se
respecte și următoarele reguli:
1. Se va respecta distanțarea impusă de autorițări și oricare alte măsuri care vor fi în
vigoare la data evenimentului.
1a. Organizatorul nu încurajează nerespectarea regulilor sau normelor legale pe tot
parcursul evenimentului. Astfel, evenimentul și desfășurarea acestuia sunt conforme cu
legile în vigoare și este de datoria participanților să nu se abată de la cursul
evenimentului pentru a întreprinde alte activități care nu sunt conforme cu prezentul
regulament sau cu legile în vigoare.
2. Organizatorii vor fi prezenți fie sub formă de persoane de legătură fie îndeplinind
acțiuni de voluntariat. Respectați indicațiile primite din partea acestora prin mijloacele
de legătură stabilite pentru a nu interfera cu buna desfășurare a evenimentului.

Mijloacele de comunicare sunt
a) telefonic, prin intermediul numerelor de telefon puse la dispoziție de organizatori
și de participanți (la înscriere), în cazul schimbării acestuia, participanții vor anunța prin
e-mail (info@thedungeon.ro), schimbarea numărului de telefon.
b) prin intermediul aplicației whatsapp, folosind numerele de telefon puse la
dispoziție de organizator și de participanți (la înscriere), în cazul schimbării acestuia,
participanții vor anunța prin e-mail (info@thedungeon.ro), schimbarea numărului
de telefon.
c) prin e-mail, folosind adresa de e-mail (info@thedungeon.ro) din partea
organizatorilor și adresa pusă la dispoziție de participanți la înscriere.
d) prin intermediul persoanelor de legătură pe parcursul evenimentului.
e) prin intermediul obiectelor care vor fi găsite pe toată desfășurarea evenimentului.
f) prin intermediul diverselor platforme, site-uri conturi online.
g) alte mijloace de care vor fi comunicate în prealabil pe unul din canalele explicate
mai sus.
* prin toate canalele de mai sus, organizatorul va pune la dispoziție participanților
instrucțiuni și indicii pentru desfășurarea evenimentului, reguli și task-uri extra pentru
îmbunătățirea experienței.
** cu excepția punctelor d. și e. toate celelalte canale de comunicare pot fi folosite
pentru a transmite informații relevante și în afara evenimentului propriu zise (exemplu:

prezentul regulament, schimbări de ore, locații etc., alte informații utile de ordin
general).
***accesul la internet va fi unul extrem de important atât înainte de desfășurarea
evenimentului, cât și pe parcursul acestuia.

3. Sarcinile din cadrul evenimentului nu sunt cu caracter obligatoriu, dar pentru a
beneficia de o experiență integrală, acestea sunt necesare, majoritatea fiind parte a unui
set care duce la un rezultat doar prin bifarea întregului traseu. Există un șir principal al
acțiunii cu sarcini care sunt interdependente și vor ajuta la rezolvarea misiunii și o serie
de task-uri cu un nivel mai mic de implicare în cadrul evenimentului, dar care dau o notă
mai interesantă evenimentului. Este decizia fiecăruia în ce task-uri se implică și cât de
mult vrea să simtă experiența pusă la dispoziție, dar noi vă invităm să le parcurgeți pe
toate.

4. Dacă veți considera că un task vă duce în afara prezentului regulament, condiției de
siguranță sau a normelor legale, vă rugăm să luați legătura cuorganizatorul/organizatorii
pentru a clarifica acest aspect.

5. Organizatorul a conceput activitățile astfel încât participanții să le poată parcurge în
maximă siguranță. Modul în care participanții le interpretează cum se manifestă între 2
puncte sau cum efectuează efectiv sarcinile adresate sunt exclusiv răspunderea
participantului, organizatorul își declină orice responsabilitate pentru orice accident ce
poate interveni. Consultați secțiunea recomandări.

6. Violența și agresivitatea, de orice fel (fizică, verbală) este complet interzisă cu orice
factori interni (membri ai propriei echipe, membri ai altor echipe, organizatori etc.) sau
externi (terți care intră involuntar în contact cu evenimentul etc.) sunt strict interzise;

7. Deteriorarea obiectelor, fie cele din cadrul evenimentului (obiecte puse la dispoziție
de organizatori), fie cele care sunt ale domeniului public sau proprietate personală ale altor
terți care intră în contact cu evenimentul, cu sau fără voia lor, este complet interzisă. De
asemenea, organizatorul nu răspunde pentru obiectele personale ale participanților.
Consultați secțiunea recomandări;

8. Sunt interzise copierea, filmarea, înregistrarea, imortalizarea, transcrierea etc. pe
perioada desfășurării evenimentului și a sarcinilor din cadrul acestuia. Puteți găsi
excepțiile de la această regulă , dacă există, în regulamentul specific al fiecărei
eveniment;

9. Participarea la eveniment este una benevolă a tuturor participanților. Aceștia se obligă
să nu se prezinte sub influența băuturilor alcoolice sau a substanțelor halucinogene și să
nu consume pe parcursul evenimentului.

10. Participanții vor avea dezinfectant și mască de potecție (masca de protecție este
obligatorie dacă intrați în contact cu organizatorii).

11. Participanții pot primi, în cazul în care nu mai doresc să participe la eveniment,
sumele achitate către providerul de servicii Netopia payments;

12. Organizatorii au următoarele drepturi (până la nivelul de îndatoriri în unele cazuri):
a) să nu le permită sau să elimine din cadrul evenimentului persoanele care nu au dat/au
dat curs parțial criteriilor de validare a participării, persoanelor care nu respectă
prezentul regulament sau doresc în mod vădit să încalce norme legale pe durata
evenimentului sau folosindu-se de pretextul evenimentului pentru a săvârși fapte ilegale.
b) în caz de forță majoră, sunt valabile următoarele prevederi:
Prin situațiile de forță majoră se înțelege orice eveniment care ar putea să influențeze
semnificativ desfășurarea evenimentului: inundații, furtuni, dezastre naturale sau
avertizări emise de organele și administrațiile competente (exemplu: cod portocaliu sau
roșu, poate și galben în unele situații), războaie, acte de terorism etc.
Evenimentul se va desfășura cât timp condițiile meteo și factorii terți permit
desfășurarea acestuia. În cazul anulării evenimentului din orice motiv, organizatorul va
pune la dispoziția participanților accesul la un alt eveniment similar în cuantumul sumei
plătite inițial.

Modificările survenite în urma deciziilor luate de organizatori în contextul forței
majore vor fi anunțate prin intermediul canalelor specificate la punctul 2 împreună cu
2**.

În caz de forță majoră, organizatorul este obligat să ia decizii de securitate asupra
desfășurării evenimentului și participanților. Astfel, poate lua decizii de modificări de
program, amânări, anulări etc. În acest caz, participanții care nu beneficiază de
experiență, vor fi compensați cu accesul la un eveniment similar.

În cazul în care participanții nu mai doresc participarea la un alt eveniment (oferit sub
formă de compensație), aceștia vor primi compensații conform Politicii pentru
returnarea biletului a providerului de bilete.

 

Recomandări:
Dorim sa va oferim o experienta captivanta, dar in acelasi timp, una care sa va confere siguranta.
Recomandarile noastre sunt:

Nu parasiti grupul, cu siguranta vreti sa va intoarceti la civilizatie.
Nu alergati, nu va grabiti, nu este o cursa contracronometru si fiecare persoana trebuie sa se
poata bucura de experienta oferita.
La Finish trebuie sa ajunga echipa completa, nu va despartiti pe traseu.

Pe durata întregului eveniment ne bazăm pe principii de FAIR PLAY din partea tuturor
participanților. Fiecare echipă trebuie să fie liberă să se bucure de experiența creată, astfel,
concentrați-vă pe comunicarea cu echipa voastră, rezolvarea indiciilor și pe DISTRACȚIE.

Veniti pregatiti cu imbracaminte si incaltaminte adecvate mersului prin padure (bocanci,
pelerine in caz de ploaie, haine groase).

Lanternele/frontalele si bateriile incarcate ar trebui sa fie de nelipsit; intrucat veti folosi gps-ul
si internetul, recomandam sa va asigurati ca nu ramaneti in bezna totala.

Bateria externa reprezinta un avantaj tactic. Asigurați-vă că aveți access la internet.

Din cauza faptului ca suntem in padure, este posibil ca GPS-ul sa va indice punctul cautat cu
o eroare de 5-10 m. Asadar, inspectati zona pe o raza de 5-10 m in jurul punctului indicat.

Vom păstra legătura cu voi pe durata evenimentului, folosind datele pe care ni le-ați furnizat;
in cazul in care nu gasiti un check-point, va putem indruma iar colegii nostri vor fi prezenti pe
traseu pentru a ghida.

Benzile rosu cu alb puse pe traseu va indica directia corecta si ca va aflati pe drumul cel bun.
Tot ce gasiti pe traseu, ramane pe traseu. Nu luati cu voi indiciile sau alte obiecte (le puteti
nota sau fotografia).

Timpul maxim alocat pentru parcurgerea traseului este de 1h 40 minute. In cazul in care va
blocati la un check-point mai mult de 15 minute, solicitati ajutorul, pentru a nu pierde timp.

Pentru orice intrebari aveti, ne puteti contacta la telefon 0785473278 (va sfatuim sa ne
adaugati pe Whatsapp pentru a va ghida mai facil, in eventualitatea in care ne furnizati locatia in
care va aflati).

Vă recomandăm să purtați masca de protecție la întalnirea cu voluntarii. Echipați-vă cu apă potabilă, spray pentru țânțari, imbrăcăminte comodă.

Păstrați distanța fată de alte echipe.

Jocul începe la ora la care v-ați înscris.

Bucurati-va de natura.

In cazul in care nu se respecta regulile, nu ne asumam raspunderea pentru eventualele
neplaceri. Stay safe!

 

ACORD GDPR
În acest sens, participanţii la eveniment îşi exprimă acordul prelucrării datelor personale în mod
categoric prin simpla participare la eveniment. Datele care vor fi prelucrate de Organizator sunt
numele, prenumele si numărul de telefon al persoanelor responsabile de fiecare echipa. Acestedate vor si folosite doar cu scopul mentinerii legaturii pe durata evenimentului, pentru bunadesfasurare a acestuia si pentru siguranta participantilor. Organizatorul va respecta toateobligaţiile prevazute de Regulamentul European privind protectia datelor personale.
Organizatorul se obligă să respecte dispozițiile legale privind protecția datelor cu caracter
personal.

Elaborat la: 08.07.2020

PROJECT ONE SRL
J12/2789/2013
CUI 32226341
Tel: 0785 473 278

ro_RO